  • Data: 2014-06-21 19:30:33
    Temat: Re: Rostkowski oberwał Belką
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 53a1ce4b$0$2140$6...@n...neostrada.pl

    > Sam wszystkich nie kupi, mozna mu zajrzec
    > w oswiadczenie, ale zer tam na pewno za malo :-)

    Mógłby kupić/zapłacić tym, czego nie ma. ;)
    Tak kupiono znaczną część spuścizny PRLi.

    Wspomniałeś też postać Sorosa.

    > Ja tam nie wiem, ale jesli spotkanie bylo w celach sluzbowych, to rachunek do
    zwrotu w ksiegowosci.
    > A omawiano sprawy sluzbowe :-)

    Już wiadomo -- 1435 plnów z kasy banku.

    1731,_Nie_z_pieniedzy_podatnikow__zarobil_na_to_NBP_
    __Belka.html

    1435 zł zapłacił Marek Belka za kolację z Bartłomiejem
    Sienkiewiczem i Sławomirem Cytryckim w restauracji Sowa
    & Przyjaciele - podaje "Fakt". To właśnie w trakcie tego
    spotkania została nagrana rozmowa, której treść ujawnił
    tygodnik "Wprost".

    Jak pisze "Fakt", który dotarł do faktury z restauracji
    Sowa & Przyjaciele, w czasie kilkugodzinnego spotkania
    politycy wydali blisko 1,5 tys. zł na jedzenie i alkohol.
    Rachunek zapłacił Marek Belka, posługując się służbową kartą.

    - Spotkanie było zainicjowane przez szefa gabinetu prezesa NBP.
    Było to spotkanie służbowe, rozmowa także dotyczyła spraw
    służbowych - wyjaśnił w rozmowie z "Faktem" dyrektor departamentu
    komunikacji i promocji NBP Marcin Kaszuba. Podkreślił, że środki
    pochodziły z funduszu reprezentacyjnego, który jest finansowany
    z pieniędzy zarobionych przez NBP. Jak zaznaczył, Marek Belka
    nie wydał pieniędzy podatników.

    Naszymi nie płacił. ;)

    > A to juz zadanie dla PIS, aby wnioskowac o jego odwolanie z powodu nie zachowania
    postawy apolitycznej :-)

    Serbskiej? Tam BC ratuje franciszkanów. ;)

    > Kłoda przeciez wydał oswiadczenie
    > http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosc
    i_2014/komunikat_2014-06-15.html

    > "W lipcu 2013 roku prezes NBP poprosił ministra spraw wewnętrznych o spotkanie w
    celu omówienia zagadnień związanych z
    > bezpieczeństwem obrotu gotówkowego, w tym w szczególności modernizacji zabezpieczeń
    banknotów powszechnego obiegu przez Polską
    > Wytwórnię Papierów Wartościowych oraz poinformowania o przetargu na produkcję monet
    obiegowych 1, 2 i 5 groszy. "

    > Czyli to on prosil, a nie byl proszony :-)

    Zwabił pod pozorem omówienia zagadnień związanych z bezpieczeństwem
    obrotu gotówkowego, aby złożyć wiadome propozycje...

    Co za różnica, który zaczął -- MBelka wygrał (okazał się
    silniejszy, bo jego żądania zostały zrealizowane) i teraz
    jedynie trzeba go wybrać na władcę RP w wolnych wyborach powszechnych!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'