  • Data: 2014-06-18 19:37:13
    Temat: Re: Rostkowski oberwał Belką
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    "J.F." 20b96v61iy4t.jpn1vkevo5te$....@4...net

    >A dlaczego sam MBelka nie mógłby kupić prywatne tych obligacji?
    >Są przecież pewne!! ;)

    Sam wszystkich nie kupi, mozna mu zajrzec w oswiadczenie, ale zer tam
    na pewno za malo :-)

    >I dlaczego o tym rozmawia się w restauracji, nie w sejmie chociażby?
    >Dlaczego ministrowie czy prezesi mają płacić za te rozmowy z własnej
    >kieszeni właścicielowi restauracji? Przecież za lokal (sejm
    >chociażby)
    >powinno płacić państwo. ;) Także za taśmy... (taśmy, szpule, rolki do
    >tych taśm... spirytus do czyszczenia głowic...)

    Ja tam nie wiem, ale jesli spotkanie bylo w celach sluzbowych, to
    rachunek do zwrotu w ksiegowosci.
    A omawiano sprawy sluzbowe :-)

    >Dlaczego MBelka (jako NBP) ma kupować, aby wspierać DTuska,
    >zamiast RPolskę w ogóle?

    A to juz zadanie dla PIS, aby wnioskowac o jego odwolanie z powodu nie
    zachowania postawy apolitycznej :-)

    >Ale robią to jawnie, nie w ukryciu.

    Tez mozemy jawnie ... dopoki nam Unia nie da po lapach :-)

    >Powiadasz, że rządzący odkryli wreszcie pozytywne cechy
    >komputeryzacji? ;)

    Nie wiem czy odkryli, ale koszta drukarni sa, w pewnych granicach,
    niepotrzebne :-)

    >Ze strony DTuska, którego reprezentował BSienkiewicz?

    Ten ostatni powiedzial przeciez ze albo dobry budzet, albo PiS u
    wladzy :-)

    >Zaproszony do restauracji?

    A czemu nie - jak obaj zajeci panowie znalezli czas dopiero pozno po
    godzinach.
    Na glodnego mieli dyskutowac, czy prosic borowika o dostarczenie
    hamburgerow ? :-)

    >Chyba za dużo wycięliśmy z naszej konwersacji...
    >Rozwiń ten subtemat, jeśliś łaskaw....

    Kłoda przeciez wydał oswiadczenie
    http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/aktualnosci/wiadomosc
    i_2014/komunikat_2014-06-15.html

    "W lipcu 2013 roku prezes NBP poprosił ministra spraw wewnętrznych o
    spotkanie w celu omówienia zagadnień związanych z bezpieczeństwem
    obrotu gotówkowego, w tym w szczególności modernizacji zabezpieczeń
    banknotów powszechnego obiegu przez Polską Wytwórnię Papierów
    Wartościowych oraz poinformowania o przetargu na produkcję monet
    obiegowych 1, 2 i 5 groszy. "

    Czyli to on prosil, a nie byl proszony :-)

    J.