  • Data: 2011-03-24 09:57:22
    Temat: Re: Rozkoszne długi PIIGS a USA
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 10:41:35 +0100, skippy napisał(a):

    > dodam tylko że próbujesz przepowiadać przyszłość, jesteś pewny swej
    > przepowiedni i... jest to śmieszne:)

    O przygadał kocioł garnkowi. Toś ty pierwszy wróżbita kraju (przepraszam -
    drugi. pierwszy jest tylko jeden;).
    Odkąd pamiętam wróżysz tylko bessaę, krach i totalne załamanie wszystkiego.
    Czepiasz się faceta bo przytacza liczby i sensowne argumenty. Zawsze jak na
    grupie sie ktos taki pojawi, to huzia na józia. I to nie tylko Ciebie
    dotyczy ale z rzadka pomrukujących tu aniołów biznesu. To staje się nudne

    P.S
    Czy ja zawsze juz bede sie z Tobą sprzeczał? Czy ja jestem na to skazany ;)