  • Data: 2011-03-24 10:45:11
    Temat: Re: Rozkoszne długi PIIGS a USA
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wrote:

    > Przykro mi Totus rozczaruje Cię
    >
    > to prawo zostało wymyślone już baaardzo dawno i ludzie na pierwszym roku
    > ekonomii się uczą o tym - ze smutkiem konstatuje, że jest to dla Ciebie
    > nowość a przecież na tym twierdzeniu już oparta była teoria, że zacytuje
    > Wikipedię - najpopularniejsze źródło wiedzy internautów:
    >
    > "Keynesizm &#8211; to jedna z dwóch wiodących XX-wiecznych szkół
    > makroekonomicznych, której inicjatorem był John Maynard Keynes. Teoria
    > przez niego prezentowana została po raz pierwszy przedstawiona w
> [...]
    Głupi jestem to wszyscy widzą. Dlatego proszę o pomoc. Podkreśl te fragmenty
    z Twojego listu, które wskazują, że można odejmować dług od PKB i odwrotnie
    i że to prowadzi do takich wniosków jakie Ty wciągnąłeś. Moja wtopa to jasna
    sprawa. Takiemu głupkowi jak ja to się zdarza często. Ty mistrzu mnie z tego
    wyciągniesz. Jak znajdziesz na to czas i ochotę żeby się pochylić.