  • Data: 2011-03-24 10:30:17
    Temat: Re: Rozkoszne długi PIIGS a USA
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wrote:

    > Totus już raz się ścieraliśmy na tym forum o deflacje jak pamiętam.
    >
    > to ja się Ciebie zapytam przez 10 lat zarobiłeś na czysto 100 tyś czy
    > przez rok?
    >
    > a teraz prosty przelicznik:
    >
    > zainwestowałeś 1 mln zł, u Ciebie w firmie tego nie widać,
    >
    > ale
    >
    > w przypadku Państwa to jest widoczne, jeśli nawet maszyny nie były
    > wyprodukowane w PL to importer usiał zarobić na dochodowy plus vat plus na
    > pensje dla pracownika. Czyli jakieś drobne 30% i odprowadził podatki
    > wliczając to do PKB.

> [...]

    To czy przez 10 czy przez 100 czy przez 1 to nie ma znaczenia. Przy swoim
    przypadku nie podałem waluty. Myślę, że swoje nowatorskie, nie waham się
    użyć słowa rewolucyjne, spojrzenie na ekonomie powinieneś opublikować
    szerzej. Jakiś Nobel z ekonomii by Cie nie ominął. Używanie zamiennie
    dochodu z długiem to wynalazek na miarę ekonomi socjalizmu i socjalistycznej
    fizyki czy socjalistycznego zeszytu w kratkę. Sukcesy przed Tobą są ogromne.
    Powodzenia