  • Data: 2011-03-24 10:45:40
    Temat: Re: Rozkoszne długi PIIGS a USA
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 11:30:17 +0100, totus napisał(a):

    > To czy przez 10 czy przez 100 czy przez 1 to nie ma znaczenia. Przy swoim
    > przypadku nie podałem waluty. Myślę, że swoje nowatorskie, nie waham się
    > użyć słowa rewolucyjne, spojrzenie na ekonomie powinieneś opublikować
    > szerzej. Jakiś Nobel z ekonomii by Cie nie ominął. Używanie zamiennie
    > dochodu z długiem to wynalazek na miarę ekonomi socjalizmu i socjalistycznej
    > fizyki czy socjalistycznego zeszytu w kratkę. Sukcesy przed Tobą są ogromne.
    > Powodzenia

    Ni nie nie. Totus, to co dla ciebie jest długiem dla koś innego jest
    dochodem. No nie dokladnie tak, ale staje sie PKB państwa bo Twoj
    wierzyciel wpłaca ten 1mln do banku, ktory uidziela kredytu w wysokosci
    900tys innemu przedsiebiorcy, ktory robi to samo co Ty itd itd.
    Teoretycznie 1 mln moze sie stać nawet 10 milinami gotówki w obrocie.
    Podobniy efekt występuje w przypadku wydatków rządowych.