  • Data: 2011-03-24 19:46:35
    Temat: Re: Rozkoszne długi PIIGS a USA
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Mar 2011 20:12:59 +0100, skippy napisał(a):

    > w odpowiedzi na jego post napisałem, przypominam:
    >
    > =======
    > troche lat już trwa ta waluta, jakby na to nie patrzeć
    > pokaż drugą taką, gdzie banknot z dowolną datą produkcji jest ważnym
    > środkiem płatniczym
    > co prawda nie ma to sensu ze wzgledu na inflację, ale jednak o czymś
    > świadczy
    > ========
    >
    > po prostu swoją opinię
    > w odpowiedzie są obrażania, groźby co się stanie jak mnie którys spotka na
    > ulicy i tona bredni
> [...]

    Ty też, jeśli to co napisałem o ulicy bierzesz na poważnie.

    Wskaż skippy moje jedno MĄDRE zdanie we wszystkich moich postach tutaj od
    miesiąca. Nie znajdziesz ani jednego - wszystkie są głupie. Zwykły gość jak
    ja. Kompletnie nie odbiegający od średniej krajowej, w ciągu 1 miesiąca nie
    zdołał wypowiedzieć ani jedngo zdania, które wg Twojej opinii nie jest
    brednią. Czy to nie dziwne?