eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku › Re: Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
    Date: Mon, 24 Jun 2024 19:05:25 +0200

    On 2024-06-24 13:20, Krystek wrote:

    > Ze 20 minut chyba siedziałem w serwisie, bo musiałem jeszcze przelew do
    > gazowni zrobić i przeklepać z faktury PGNiG nowy numer rachunku dla
    > opłat za gaz do formatki, ale saldo się nie odświeżyło. Pod wieczór
    > zaloguję się ponownie - jeśli się nie odświeży to będę eskalował na
    > infolinii. Swoją drogą to dla zablokowanej karty wirtualnej nie da się
    > zmienić limitów. Znika opcja limitów we właściwościach karty.

    Przed chwilą zalogowałem się na rachunek mBanku. Stan salda "środki
    dostępne do wykorzystania" się nie zmienił. Gdy ładowałem kartę to kwota
    doładowania karty od razu została zdjęta z salda - jest zablokowana i
    widoczna tylko dla tej karty wirtualnej (w przeciwieństwie do karty
    debetowej) i zmieniła stan konta. Rozładowanie karty wirtualnej nie
    powiększyło salda o kwotę, którą doładowana była karta.

    Zgłosiłem całą sytuację do mBanku, bo to ewidentny błąd. Skoro
    doładowanie karty pomniejszą kwotę do wykorzystania w saldzie rachunku
    to rozładowanie karty powinno ją powiększać. A tak się nie dzieje.

    O ile dobrze kojarzę to niedawno w mBanku była ,,sytuacja", że klienci
    skarżyli się na nieprawidłowe wskazania stanu rachunków :(

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne