eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku › Re: Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
    Date: Tue, 25 Jun 2024 15:35:00 +0200

    On 2024-06-24 19:39, J.F wrote:

    > Czy taki ewidentny, zobaczymy. Moze odpowiedzą, może poprawią - daj
    > znać :-)

    No, kurła. Znika Ci kasa, która nie jest potem nigdzie uwzględniona.
    Gdzie masz tego szukać? Wiesz, że miałeś, ale do wykorzystania już jej
    nie masz. Ja akurat robiłem notatki, spisałem sobie kwoty i się
    zdziwiłem po operacjach.

    > Teraz tak mam. W apce na stronie "pulpit":
    > dostepne środki X, wolne środki - też X.
    >
    > po kliknieciu w kafelek: dostępne środki X, saldo Y (=X+752)
    > Operacje zaplanowane: brak

    Aplikacji nie używam, więc nie sprawdzę tam.

    > W historii: ostatnia operacja - spłata KK. saldo po operacji Y.
    > Kwota spłaty - zdecydowanie inna niz 752.
    >
    > Cos im sie pop**, ale to raczej od niedawna.
    > Spłata była 21.06 - może to dlatego?

    Nie wiem #2 Automatycznie się Tobie spłaca?

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne