  • Data: 2011-02-15 12:25:31
    Temat: Re: SKOK to ludzka instytucja finansowa
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnilkp3j.l7h.joshua@tau.ceti.pl...

    > A Ty się kreujesz na piewcę postaw amoralnych.

    Co??? To my chyba mamy jakąś inną definicję moralności. Dla mnie moralność
    oznacza między innymi spłacanie zobowiązań i dotrzymywanie słowa, a dla
    Ciebie?

    > W swoim skur*syństwie - owszem. Co nie zmienia faktu, że są hienami.
    > To że działa w ramach złego prawa, nie sprawia że zachowuje się etycznie.

    Ale czy ten SKOK poszedł do tej baby do domu, czy odwrotnie? Kto nawiązał
    pierwszy kontakt? Nieludzka instytucja, czy chytry człowiek chcący pożyczyć
    forsę?

    > Liczę na to że nikt jej nie "pomoże", bo złodzieje ze SKOKu nie mogą jej
    > nic
    > zabrać - tymczasem pomoc finansowa dla kobiety sprawi, że owi złodzieje
    > dostaną to czego nie powinni dostać.

    Pomóż jej niepieniężnie. Zrób zakupy, napełnij lodówkę, spłać bezpośrednio
    rachunki za prąd itp.
    Ja uważam taką pomoc za niemoralną, ale Ty prawdopodobnie masz inną
    moralność.

    > Kobieta nie wzięła kredytu. A prawo spadkowe jest złe, bo napisane pod
    > złodziei takich jak ów SKOK.

    Mogła się zrzec spadku. Mogła też wychować córkę w taki sposób, żeby żyła
    odpowiedzialnie a nie na kredyt. To żenada, że młoda osoba po śmierci ma
    saldo na minusie a nie plusie. Świadczy to o rozpasanym życiu na kredyt,
    czyli głupocie. Za głupotę trzeba płacić.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/