  • Data: 2016-11-30 12:18:47
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-11-30 o 09:26, Poldek pisze:

    >Ciekawe na jakiej podstawie 'natychmiastowej'. Przecież brak umowy,
    >brak hipoteki, BTE, weksli czy czego tam jeszcze.
    >Bank może albo poprosić i ew zawrzeć nową umowę. Albo się bujać przez
    >kolejny sąd i komornika.

    No to z powodu uniewaznienia umowy bank poprosi o zwrot wyplaconej
    kwoty, to masz jak w banku :-)
    A Ty bedziesz prosil o zdjecie hipoteki, bo hipoteka jest faktem, mimo
    braku umowy :-)

    Choc z takim wyrokiem sad powienien wpis uniewaznic bez zgody banku.

    >W tym czasie rozsądny kredytobiorca upłynnia majątek po kątach i bank
    >go może pocałować tam, gdzie...

    Zdazy ? Sad hipoteke dlugo zdejmuje.

    >Myślę, że do spłaty (po zaliczeniu wszystkich wpłąconych rat jako
    >spłata kapitału) zostanie mniej niż 50% pierwotnej kwoty kredytu.

    Przy kredycie na 30 lat z niskimi odsetkami, po ledwo 8 latach
    splacania ?
    Raczej wiecej ... spready podnosza.

    Ale co tu gdybac - poczekajcie spokojnie na apelacje.

    J.