  • Data: 2016-12-04 10:11:20
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-12-03, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Nie moja wina, ze fakty są dla ciebie demagogią.

    Przedstawianie części faktów jako jedynych faktów to jest demagogia.
    Zamiast "banków nie interesowało" pisz "nikogo nie interesowało".

    Nikt kto bierze kredyt nie przyjmuje do wiadomości ryzyka. Że może
    stracić pracę, że może się zmienić koniunktura na rynku i zacznie
    mniej zarabiać, że powaznie zachoruje, że oprocentowanie (WIBOR)
    podskoczy a jego zarobki niekoniecznie itp. itd.

    A mimo to ludzie biorą kredyty. Nie dlatego że nie są świadomi
    ryzyka, tylko dlatego że wierzą iż taka sytuacja nie nastąpi.

    > Dokładnie.
    > Bankom bo miały wieksze zyski.

    Nie postrzegam pomnażania zysków jako czegoś złego.

    > Klientom bo jeszcze nie wiedzieli z czym to jesć.

    Klientom, bo dzięki temu mieli coś, czego nie mogli mieć w innych
    warunkach. I uwaga: NADAL to coś mają. Mieszkanie.

    > Kazdy musi odpowiadac za siebie.

    O. W końcu odkryłeś? I dlatego, że śmiem podejrzewać klientów o posiadanie
    mózgu śmiem twierdzić, że odpowiadają za swoje czyny.

    > W TV akurat równie czesto było słychac informacje, ze powinno sie brac w
    > walucie w ktorej sie zarabia. Natomiast w bankach tylko franki, franki,
    > franki.

    Bo klient szedł i chciał najtaniej. Kazdy dostawał to co chciał.
    A jedynymi wygranymi są tak naprawdę deweloperzy. :)

    Banki swoje też dostały, trzeba było popatrzeć na wyniki finansowe.
    Mają też więcej obowiązów i restrykcji, weszły kolejne rekomendacje.
    Pośredników finansowych praktycznie zmiotło z rynku.
    Co jeszcze chcesz? Żeby banki zmiotło z rynku, czy co?

    Bo na razie widzę, że bardzo chcesz by budżet państwa (my) zapłacił
    frankowcom za ich lekkomyślne podejście do życia.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com