  • Data: 2016-12-04 10:21:54
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-12-03, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Wojtku, jeżeli tak odczytujesz moje wypowiedzi to źle je odczytujesz.
    > Wina klientów jest juz przypisana. Obecnie w 100%
    > wiec nie bede jej podkreslał bo i po co.
    > Ja tylko uwazam, ze uczciwie bedzie szale pochylic troche w druga strone,
    > zeby złapała pion. Wiec teraz w strone banków.

    Należy zakładać równowagę, tzn. że obie strony wiedziały co podpisują i były
    świadome. W *indywidualnych* przypadkach można oceniać niepoczytalność klientów,
    ich lekkomyślność i podważać umowy w sądach. Wszystkie inne przypadki odbieram
    jak demagogię uzasadniąjącą skok na kasę podatników.

    > Banki ponosza wine ale nie ponosza skutków.

    Oczywiście że ponoszą. Mocno spadły im zyski, mamy dużo więcej
    regulacji. Co byś jeszcze chciał? Zmieść je z rynku? Czy może
    zwolnić wszystkich pracowników? Co by Cię zadowoliło?

    > Dla mnie to jest nieuczciwe.

    O tym decyduje sąd.
    Narzucenie reguł ustawą spowoduje możliwość odzyskania pieniędzy
    przez banki bezpośrednio od podatników (skarbu państwa).

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com