  • Data: 2016-12-11 22:00:50
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Tu nie zarzucałem Ci kłamstwa, ale uśmiałem się z tego stwierdzenia

    Chyba ze tak :)

    > "umiem ocenic ktory sprzedawca przedstawia oferte
    > uczciwie a ktory od samego poczatku tak kluczy zeby nie powiedziec
    > uczciwie co ma na mysli i co chce sprzedac."
    >
    > Wierzę, że mówisz szczerze, ale po prostu nie wierzę że to naprawdę
    > umiesz, bo nikt tego nie potrafi w 100%. Dlatego właśnie uważam, że
    > najlepiej wszystko opierać o fakty, a nie o to co ktoś potrafi
    > powiedzieć gładko (i jak gładko).

    Nie twierdze ze w 100%.
    Ale wielu smierdzi kłamstwem na odległosc i naprawde jest wiele zachowań po
    ktorych mozna od razu rozpoznać ze ukrywaja prawde.
    Ja zreszta njaczesciej mowie im to prosto w oczy jak juz sie wystrzelają
    wyuczonymi regułkami.

    > Myślę że dalsza dyskusja faktycznie nie ma sensu, bo swoje stanowiska
    > znamy i raczej z nich nie zrezygnujemy, a powtarzalność argumentów
    > już jest niemal 100%. :)

    :)
    Miło było i zycze Wojtku zawsze takiej czujnosci jak przy rozmowie ze
    sprzedawca o kursie 3zł, zebys kiedys nie znalazł się w sytuacji
    frankowiczów. Wspolczuje jednoczesnie ludziom starszym i troche mniej
    obeznanym - oni sa w kontakcie z marketoidami czesto bezbronni.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis