  • Data: 2016-12-11 18:51:55
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer <w...@g...com> writes:

    > Robią i robiły dokładnie tyle, tylko tyle i aż tyle ile robi NADAL znakomita
    > większość (jak nie wszystkie) firmy z odpowiednim budżetem na marketing.
    > Literalnie wszystkie, począwszy od reklam Cudownych Proszków Na Wszystkie
    > Troski, poprzez Magiczne Samochody Powiększajace Donga, a na ubezpieczeniach
    > i bankach skończywszy.

    Moim zdaniem, kredyty hipoteczne (zarówno w CHF, jak i np. w PLN) były
    przedstawiane dużo bardziej obiektywnie i uczciwie niż reklamy proszków
    itp. Przecież obecne reklamy to jest jedno wielkie oszustwo, nic tam nie
    jest prawdą. Podobnie wygląda wiele (jeśli nie większość) tzw. produktów
    inwestycyjnych (np. struktury i inne "polisy"). Także kredyty
    "konsumenckie" (ucywilizowane nieco jakiś czas temu).

    Natomiast kredyty hipoteczne (i np. inwestycyjne oraz obrotowe) są
    kierowane do kogoś innego, do kogoś, kogo z dużym prawdopodobieństwem
    stać na prawników, kto rozumie pojęcie procentów składanych (żeby już
    nie pisać o tym ryzyku kursowym) itd.
    Ponadto mam wrażenie, że kiedyś (np. 10 lat temu) banki nie "oferowały"
    takich śmieci jak obecnie, ale może to było dawniej.
    --
    Krzysztof Hałasa