  • Data: 2020-04-29 14:33:00
    Temat: Re: Santander mi kodów nie przysyła
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 29 kwietnia 2020 13:36:18 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > A na temat "zaufać'. Z powodu warunków promocji na KH muszę przelewać na
    > to konto 2k i po spłacie KH ileś tam zostaje. Pi razy drzwi raz na dwa
    > miesiące się loguję i przelewam co tam jest do mBanku który nadal jest
    > moim głównym kontem. Nigdy nawet nie zwróciłem uwagi na możliwość
    > "zaufania" komputera. Zresztą niewiele mi da. Poza tym do przelania
    > miałem tam 500zł i to też wygenerowało info, że kwota za duża i muszę
    > podać kod sms.

    Hmmm, mBąk na cenzurowanym?

    Jeśli masz zdefiniowanego odbiorcę, to do 10k dziennie można przelewać bez
    dodatkowych SMSów.
    Wymagają SMSa jedynie gdy pierwszy raz robisz przelew do danego zaufanego odbiorcy
    (czyli jeden SMS jest przy definiowaniu - i zwykle drugi, zaraz potem, przy pierwszym
    przelewie) - oraz gdy nie robiło się do zdefiniowanego odbiorcy przelewu przez
    dłuższy czas (pół roku?).
    Oczywiście SMS jest zawsze, gdy robi się "przelew dowolny".

    Ale nawet przy tak rzadkim korzystaniu możesz w ogóle pozbyć się konieczności
    wpisywania SMSów - z doświadczenia wiem, że "zaufanie" starcza na zdecydowanie dłużej
    niż teoretyczno-przepisowe 3 miesiące - a łącząc to z odbiorcą zaufanym - kontem w
    mBąku - masz operację przeprowadzoną w ogóle bez SMSów.