  • Data: 2017-06-26 10:38:42
    Temat: Re: SimplyCity jednak nie dla mnie :(
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-24 o 18:36, Akarm pisze:

    > Nienienie!
    > Do mnie dzwonią kilka razy w roku i jak nie miałem ich karty, tak nie
    > mam. Rozmowa się kończyła zawsze (tak jak i z Aliorem do niedawna) po
    > mojej odpowiedzi na pytanie o udokumentowane dochody.

    Ja tak mam z t-mobile.
    Kiedyś rozmowa kończyła się na tym, że prowadzę DG więc odpada.
    Nauczyłem się przerywać wstęp i mówić, że prowadzę DG, co kończyło temat.
    Kiedyś się zdziwiłem, bo się okazało, że to nie jest przeszkoda, ale
    ścianą nie do pokonania wtedy okazało się to, że DG jest sp.j.
    Teraz rozmowy zaczynam od sp.j. i się kończą :)
    Kilka razy ich prosiłem, żeby sobie gdzieś zapisali, że dopóki nie
    pokochają sp.j to, żeby sobie dali spokój z dzwonieniem, ale nie działa :(
    P.G.