  • Data: 2017-06-26 10:47:34
    Temat: Re: SimplyCity jednak nie dla mnie :(
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:oiqgo0$79a$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2017-06-24 o 16:38, Imka pisze:

    >I miałaś rację :)
    >Pisało, że pierwsza transakcja musi być z pinem, ale nie pisało, że
    >nie może być zbliżeniowa z pinem.
    >Nie może być. Z tego podejrzewam, że PIN wpisuje na kartę, a z tego
    >dalej podejrzewam, że transakcje zbliżeniowe z PINem też mogą być
    >offline.

    To chyba jakas bardziej ogolna cecha kart chipowych, bo o ile
    pamietam, to wszystkie sobie zycza wsadzenia w odpowiedni czytnik.
    Ale czemu nie chca tego ustawic zblizeniowo ?

    >Marzyło by mi się, abym mógł tak ustawić parametry karty, aby każda
    >transakcja wymagała PINu i była online, ale mogła być zbliżeniowa.
    >Dlaczego żadna karta, która znam (nie znam wiele) nie ma takiej
    >opcji?

    Bo banki/organizacje kusza sklepy szybkimi transakcjami ? :-)

    Ewentualnie - w kraju, gdzie wystarczy sam numer, to i tak bardzo duze
    zabezpieczenie, wiecej nie trzeba :-)

    J.