  • Data: 2009-06-27 07:51:30
    Temat: Re: Sklep & rozliczenia transakcji kartowych
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemyslaw Kwiatkowski" news:h23e9j$8l3$1@inews.gazeta.pl

    > Korzystam z ich usług od zeszłego tysiąclecia i jestem bardzo
    > zadowolony.

    Możesz mi zatem powiedzieć jaki procent od transakcji brał Polcard na
    początku waszej współpracy i ile bierze teraz?
    Po za tym czy mógł byś podzielić również informacją ile za każdą transakcję
    kasował "żubr" oraz eService?

    > Dwukrotnie usiłowałem zmienić na innego agenta, ale szybko
    > się nauczyłem, że nie należy zmieniać czegoś, co działa (zwłaszcza, że
    > działa bardzo dobrze). :-)

    Czy Polcard próbował Cię wtedy jakoś przy sobie zatrzymać?

    > W skrócie: Terminal Pekao miałem przez 3 dni, w ciągu których nie udało
    > się autoryzować ani jednej transakcji, a wszystkie linie telefoniczne
    > były wiecznie zajęte.

    Wiadomo czym to było podyktowane?

    > Terminal eService miałem przez miesiąc, w ciągu
    > którego "zgubili" mi prawie 3000zł. Po reklamacji pieniądze "się
    > znalazły", ale za usługi i tak podziękowałem...

    Jeżeli jesteśmy przy usługach eService. Jako osoba, której często zdarza się
    płacić w terminalach ww. firmy zauważyłem, że transakcje dokonywane za
    pośrednictwem ich terminali są rozliczane w stosunku np. do Polcardu o wiele
    dłużej (np. transakcja dokonana w terminalu Polcardu "schodzi" z rachunku w
    99% przypadków na drugi dzień, w przypadku eService pieniądze zazwyczaj
    schodzą 3 dni po dokonaniu transakcji, zdarza się, że nawet wiszą tydzień).
    Czy jako osoba korzystająca w przeszłości z usług eService możesz powiedzieć
    ile średnio czasu czekałeś na pieniądze za transakcje z danego dnia? I co
    najważniejsze - eService też robił jeden zbiorczy przelew? A opłaty (za
    terminal itp.) - brali sobie z tego co utargowałeś czy trzeba było im robić
    ekstra, dodatkowy przelew.