  • Data: 2005-04-26 11:59:29
    Temat: Re: Skyeurope oszukuje klientów?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Wojaczyński napisał(a):

    > A skąd ten formularz reklamacyjny VISA?

    Ze stron inteligo.

    > A co by było dowodem zakupu?

    SLIP

    > Chyba nic takie się nie ma w przypadku zakupu
    > biletów przez net. No mam nr potwierdzenia, które przyszło na adres e-mail.

    Dlatego nic nie załączaj.

    > Może i racja. Teraz bardziej bliski jestem złożeniu reklamacji niż
    > wydzwanianiu i traceniu czasu i nerwów.

    I słusznie. Tym bardziej, że SkyEurope nie zrobiło nic złego. Oni
    naprawdę pobrali w PLN. A że układ bank<->klient jest specyficzny, to
    cóż... wszystkie transakcje w PLN powinny być traktowane jako krajowe,
    ale uważam, że obecna konstrukcja regulaminu nie dopuszcza takiego
    traktowania sprawy.