eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSkyeurope oszukuje klientów?Re: Skyeurope oszukuje klientów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!newspeer2.se.telia.net!
    se.telia.net!tsicnews.teliasonera.com!newsfeed.freenet.de!newsfeed01.chello.at!
    newsfeed02.chello.at!news.chello.at.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    Reply-To: "Tomek" <t...@g...pl>
    From: "Tomek" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <X...@p...zuzel.org>
    <Yfsbe.21474$0z2.7632@news.chello.at> <d4lm57$93q$1@news.elsat.net.pl>
    <B2tbe.21495$0z2.14127@news.chello.at> <d4lmap$93q$2@news.elsat.net.pl>
    Subject: Re: Skyeurope oszukuje klientów?
    Lines: 21
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Message-ID: <Emtbe.21502$0z2.8984@news.chello.at>
    Date: Tue, 26 Apr 2005 15:45:40 GMT
    NNTP-Posting-Host: 81.18.208.155
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1114530340 81.18.208.155 (Tue, 26 Apr 2005 17:45:40 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Apr 2005 17:45:40 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:346145
    [ ukryj nagłówki ]

    > Ależ inteligo bez problemu zwraca różnicę. Tylko zgodnie z regulaminem
    > reklamację należy wysłać na formularzu VISA.

    Coz, wedlug mnie kodeks karny ma pierwszenstwo przed regulaminem banku. Jest
    to ewidentne oszustwo i nie uwazam za konieczne poslugiwanie sie do jego
    zwalczenie formularzami przedstawionymi przez oszusta. Jak sie nie przywali
    im z grubej rury, to dalej beda tak dzialac i narazac klientow na niewygodne
    procedury reklamacyjne z powodu kilkunastu zlotych. A wiekszosc machnie reka
    i bank bedzie mial niezasluzone zyski kosztem klientow. Bank, zobaczywszy
    swoja wine, powinien natychmiast przeprosic i wyrownac klientowi strate, a
    nie kazac wypelniac formularze.

    Bank hiszpanski, w ktorym zalozylem sobie konto, ma zapis regulaminowy, ze w
    razie uznanej reklamacji zwiazanej z pobraniem zbyt duzej kwoty z konta
    klienta, oprocz wyrownania przekazuje klientowi 7 euro. Polskie banki o
    mentalnosci socjalistycznej nawet o czyms takim nie pomysla. A oszukani
    klienci o podobnie socjalistycznej mentalnosci godza sie na wypelnianie
    idiotycznych formularzy, zamiast od razu skierowac sprawe do organow
    scigania.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1