  • Data: 2010-01-10 20:37:47
    Temat: Re: Słowacki SAX -13%
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:

    > A co na Słowację nie jeżdzisz, i nie wiesz że tam teraz drogo ?.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    Powtórzę jeszcze raz. Kurs, którym przeszli okazał się za wysoki i teraz dla
    nas jest drogo gdyby przeszli po niższym kursie to dla nas byłoby tanio.
    Zrobili błąd w przechodzeniu na euro w doborze kursu. Jakie jest rozumowanie
    które prowadzi z tego miejsca do wniosku by nie przyjmować euro. To moja
    ostatnia próba. Do tej pory przyjmowałem, że udajesz głupka. Teraz dochodzę
    do wniosku, że nie udajesz.