  • Data: 2010-01-10 20:49:59
    Temat: Re: Słowacki SAX -13%
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus wrote:

    > Powtórzę jeszcze raz. Kurs, którym przeszli okazał się za wysoki i teraz
    > dla nas jest drogo gdyby przeszli po niższym kursie to dla nas byłoby
    > tanio. Zrobili błąd w przechodzeniu na euro w doborze kursu. Jakie jest
    > rozumowanie które prowadzi z tego miejsca do wniosku by nie przyjmować
    > euro. To moja ostatnia próba. Do tej pory przyjmowałem, że udajesz głupka.
    > Teraz dochodzę do wniosku, że nie udajesz.

    Słowacy przyjęli euro nie po to by było tanio dla Polaków. Zrobili to dla
    własnego interesu. Przejście przy mocnej koronie to bonus dla importerów,
    przejście przy słabej koronie to bonus dla eksporterów. Słowacy wybrali to
    pierwsze, turystom z Polski to nie pasuje i słowackim przedsiębiorcom,
    którzy żyją z turystów zagranicznych też. Czy ten dylemat z kursem to
    argument by nie przyjmować euro wcale?