  • Data: 2008-09-26 07:00:59
    Temat: Re: Słyszeliście już o Lukas Banku ?
    Od: otrov <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:25092008.7B3DFCF9@budzik61.poznan.pl...
    >
    > Dochodzenie prawdy, to nie kwestia wiary, ale wiedzy. A my nie posiadamy
    > niestety podstawowych informacji i możemy tylko dywagować.

    HINT:

    "Piątkowski zwraca uwagę na jeszcze jedno: - Już po odkryciu kradzieży
    kierowniczka gorzowskiego oddziału Lukas Banku zapewniała mnie, że
    odzyskam wszystkie pieniądze. Spałem spokojnie, czekając, aż sąd
    potwierdzi winę Łukasza B."

    Czy uważasz, że kierowniczka powiedziała by coś takiego, jeśli sprawa
    nie byłaby jasna na pierwszy rzut oka? Jakby było coś niejasnego to by
    nie zapewniała klienta, że wszystko będzie OK, tylko poradziła mu, żeby
    starał się załatwić pieniądze w swoim zakresie (komornika nasyłał albo
    coś, zanim Łukasz B. ich nie wyda).

    Teraz to w ogóle paranoja z tym Lukasem wychodzi - nie dość że nie można
    ufać pracownikowi banku, bo ci kasę może buchnąć, to jeszcze nie można
    wierzyć w to co bank mówią jego pracownicy..

    Nie ma co - naprawdę świetną reklamę dział prawny zafundował Lukasowi..

    o.