eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStosunek bankow do klienta - artykul we WPROSTRe: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Agnieszka Nawiązka" <o...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Date: Mon, 5 Jan 2004 14:58:56 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 49
    Message-ID: <btbu3g$mv5$1@inews.gazeta.pl>
    References: <BC1F05BC.185A%a.pinski@wprost.pl> <8...@c...softax.local>
    <btbppe$1uv$1@opal.futuro.pl> <btbq1v$616$1@inews.gazeta.pl>
    <btbqju$cp2$1@opal.futuro.pl> <btbre4$bih$1@inews.gazeta.pl>
    <btbshd$nfs$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: bwr130.bci.net.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1073314736 23525 172.20.26.239 (5 Jan 2004 14:58:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Jan 2004 14:58:56 +0000 (UTC)
    X-User: ogilet
    X-Remote-IP: bwr130.bci.net.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:276154
    [ ukryj nagłówki ]

    MXW <m...@n...here> napisał(a):

    >
    > "Glenn" <g...@g...pl> wrote
    > >
    > > >
    > > > Archiwum nie ma takiej sily przebicia, moze ktos zacytuje artykul
    > > Pinskiego
    > > > w TV, radio i moze cos zacznie sie powoli zmieniac - szczyt bezczelnosci
    > > zeby
    > > > jak za PRLu placic bankowi za obracanie moimi pieniedzmi.
    > >
    > > A dużo masz tych pieniędzy ;-))) ? Bo wiesz, generalnie banki to normalne
    > > przedsiębiorstwa - po co im klient nie przynoszący zysków?
    >
    > Nooo widze ze albo jestes z kliki albos klient-masochista
    > Nie mam ochoty dyskutowac ale ten ostatni raz odpowiem:
    >
    > 1. nic ci do tego ile mam pieniedzy.
    > 2. ile bym nie mial bank ma psi obowiazek mnie obsluzyc.
    > 3. jak klienci nie przynosza bankowi zyskow to bank nie jest
    > bankiem wiec niech zrezygnuje z licencji, chetni tylko czekaja.
    >
    >
    > > rażenia" artykułów - owszem jest spora, ale "kompetencja" autorów
    > > dotychczasowych czytanych przeze mnie artykułów nie napawa optymizmem -
    mam
    > > nadzieję (pewnie niesłusznie), że tym razem będzie inaczej. Bo pisanie, że
    > > pani "Magda W." została według niej źle potraktowana w oddziale banku X w
    > > Pcimiu Dolnym i dlatego bank X jest beee, to profesjonalne nie jest.
    >
    > dla mnie jest, jeden incydent wystarczy mi zeby okreslic bank bo -
    > wypisz to sobie nad biurkiem:
    >
    > KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.
    CHA,CHA- CHYBA W SOCJALIXMIE TAK BYŁO!!! A JAK KLIENT PRZYCHODZI I MOWI, ZE
    CHCE KREDYT MIESZKANIOWY , NIE MA zdolności kredytowej ALE przecież BEDZIE
    ten dom(mieszkanie)i CO BANK RYZYKUJE? TEZ wtedy klient MA RACJĘ? Logika jest
    chyba w tym rozumowaniu.
    Albo- po co zdolność Kredytowa- przeciez Klient wie, ze moze splacac i
    koniec! tez ma racje i powinien bank dac kredyt!!! Klient nie to, ze zawsze
    ma racje ile słyszy to, co chce słyszeć!
    A bank nie ma psiego obowiazku Ciebie obsłużyc- moze w POK BP. Kazda spółka
    akcyjna może zwyczajnie odmówic współpracy z Klientem.
    LP


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1