  • Data: 2007-04-13 15:10:06
    Temat: Re: Strony banków
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Popławski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Jeśli piszę, że jakiś bank robi źle, że swoja stroną publikuje we
    >flashu, to nie mam na myśli tego, żeby go zamknąć ani nawet żeby nałożyć
    >na niego wielomiliardowe kary z Unii Europejskiej.
    >
    >Mam na myśli wyłącznie to, że ten bank marnuje pieniądze swoich
    >klientów.

    No i tu jest chyba drobna formalna różnica - bank marnuje już swoje
    pieniądze (ale w przypadku flasha dodatkowo czas klienta i pośrednio
    jego pieniądze np. gdy łączy się ze stroną przez GPRS i płaci za dane).

    > W ten sposób mogę przyczynić się do tego, że część klientów
    >wybierze inny bank - bez tego syfu na stronie.
    >
    >Na tym polega wolny rynek. Ludzie ze sobą dyskutują i wymieniają poglądy
    >na temat dostępnych towarów i usług, dzięki czemu lepsi wygrywają, a
    >gorsi mają straty.

    To oczywiste. Ja skupiłam się tylko na wolnym wyborze wśród wolnych
    propozycji i podałem przykłady ograniczeń. Nie krytykuję wolności słowa,
    która jest wolnemu rynkowi potrzebna.

    >Do umysłu UPRowca to nie dotrze. On wie tylko, że publiczne pieniądze -
    >źle, prywatne pieniądze - dobrze. Więc jak ktoś krytykuje prywatną
    >firmę, to jest lewakiem.

    No nie, skąd taka myśl?
    Może trafiłeś na UPRowca, który boi się osób krytykujących _tylko_ firmy
    prywatne, które to osoby dodatkowo są władne zmieniać przepisy.

    Arek