  • Data: 2007-04-13 14:20:40
    Temat: Re: Strony banków
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a):

    > Czytałem, ale zdania nie zmienię. Co do zasady to są już pieniądze banku.

    Dobra, nie dociera. Spróbuję powoli.

    To jest grupa dyskusyjna.
    Tu się nie ustala prawa, zakazów, nie składa się skarg i wniosków.
    Tu się dyskutuje.

    Jeśli piszę, że jakiś bank robi źle, że swoja stroną publikuje we
    flashu, to nie mam na myśli tego, żeby go zamknąć ani nawet żeby nałożyć
    na niego wielomiliardowe kary z Unii Europejskiej.

    Mam na myśli wyłącznie to, że ten bank marnuje pieniądze swoich
    klientów. W ten sposób mogę przyczynić się do tego, że część klientów
    wybierze inny bank - bez tego syfu na stronie.

    Na tym polega wolny rynek. Ludzie ze sobą dyskutują i wymieniają poglądy
    na temat dostępnych towarów i usług, dzięki czemu lepsi wygrywają, a
    gorsi mają straty.

    Do umysłu UPRowca to nie dotrze. On wie tylko, że publiczne pieniądze -
    źle, prywatne pieniądze - dobrze. Więc jak ktoś krytykuje prywatną
    firmę, to jest lewakiem.