  • Data: 2009-03-14 16:20:14
    Temat: Re: Super okazyjny kredyt na 52 lata
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał

    > Po pierwsze wkład własny 20-50% wartości i taki poziom zarobków, który
    > pozwoli na spłatę kredytu w kilka lat.

    Ja pytam o możliwość zakupu własnego mieszkania w sytuacji, gdy nie ma się
    wkładu własnego 20-50% i nie ma możliwości spłaty kredytu za kilka lat.
    Jesteś w stanie odpowiedzieć na moje pytanie? Czy może nigdy się nad tym
    nie głowiłeś, bo mieszkanie dostałeś za darmo, po babci?

    > Oczywiście wszyscy wolą się po ułańsku zadłużyć i żyć ponad stan. :-)

    Jeśli życie z rodziną we własnym mieszkaniu jest dla Ciebie życiem ponad
    stan, to dalsza dyskusja nie ma sensu.

    > Życie ponad stan w historii Polski było już chyba powodem poważnych
    > kryzysów państwa?

    Ale nie o tym rozmawiamy.