  • Data: 2016-05-23 11:47:51
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:nhqjvu$nkk$1@node2.news.atman.pl...

    > Więc weź do ręki wiadomą ustawę (czy raczej jej nowelizację,
    > a dokładniej -- dwie nowelizacje) i pokaż to, co Cię niepokoi. :)

    Tekst do którego odnosiła się moja wypowiedź (raczyłeś wyciąć) dotyczył
    jakichś dywagacji na tematy językowe i nie sądzę, aby w ustawach te sprawy
    językowe były opisywane.

    > 1) Co widać. :)
    > 2) Ciekawe, do jakiej oceny, skoro ujemnych nie było.

    Za moich czasów liceum mogło dać swoim maturzystom:
    - jedno skierowanie bez egzaminów na dowolny kierunek studiów (dla
    najlepszego),
    - jedno skierowanie na studia zagraniczne,
    - i jedno na deficytowy kierunek.

    Polski obniżył mi średnią i dlatego zaproponowali mi do wyboru tylko drugi
    lub trzeci wariant. Zrezygnowałem, aby się skierowanie nie zmarnowało, bo
    ani do ZSRR się na studia nie wybierałem ani elektronika nie była kierunkiem
    deficytowym.

    > Udajesz prawnika, lecz jesteś... Hm...

    Na jakiej podstawie wyciągnąłeś ten wniosek (zadziwia mnie Twoja logika)?
    Znasz prawnika, który by napisał, że czegoś nie wie?
    P.G.