  • Data: 2016-05-26 22:00:48
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Problem w tym, że wg jednej osoby małe M to 65 m kwadratowych,
    > do których trzeba pomóc ;) połową, zaś inna osoba uważa, że
    > małe M to 20 m kwadratowych, czyli równowartość pomocy ;) do
    > mieszkania o powierzchni 65 m kwadratowych. :)
    >
    > Zakładając, iż wg Ciebie małe M ma 65 m kwadratowych -- Twa
    > ulga jest przedwczesna. :)
    >
    > Ludzie żyjący na poziomie wyższym niż mój (o kilka pięter
    > wyższym) sprzedają mieszkania o powierzchni 137 m kwadratowych,
    > więc IMO wg nich 65 m kwadratowych to mieszkanie małe.
    >
    > Tu jednak, byś nie łamał się, przyznam Ci rację co do
> [...]
    Pisałem kiedys o tym w kontekscie pomocy frankowiczom, iz uwazam, ze warto
    byłoby przemyslec górny próg pomocy uznajac ze ktos kto kupował mieszkanie
    za powiedzmy milion wiedział troche wiecej niz ktos kto kupował małe M za
    200-300 tysiecy.

    20m kwadratowych to nie jest mieszkanie...

    > IMO mogliby tak pomagać:
    >
    > -- dopłacać połowę do pierwszego M
    > -- następnie dopłacać połowę do pierwszego M po rozwodzie
    > -- i dopłacać połowę do pierwszego M po przeprowadzce
    >
    > Teraz potrzeba nam chętnego na złożenie obietnicy przedwyborczej. :)
    >

    > Pocieszę Ci jednak -- mieszkania tanieją i relatywnie ;) będą taniały
    > nadal, gdyż mieszkań przybywa a ludzi ubywa i nowe mieszkania są
    > zwykle lepsze niż starsze. :) To tanienie jest jak Boska pomoc, o
    > którą prosisz. :)
    >
    > Czy jesteś zadowolony? Czy pomogóo Ci?

    Daruj sobie protekcjonalny ton. Ja Cie o zadna pomoc nie prosiłem.
    Wiec albo argumenty albo won z takimi uwagami.