  • Data: 2016-05-27 15:18:51
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Czy jestes w stanie wyobrazić sobie taka sytuację, ze po prostu brakuje Ci
    > wiedzy prawniczej aby to zrozumiec, połapac wszystkie niuanse etc?
    > Czy chociaz bierzesz pod uwage taka możliwość?

    http://niezalezna.pl/80951-dawny-prezes-tk-uslyszal-
    kilka-pytan-i-nerwy-puscily-zamiast-odpowiedzi-byly-
    epitety

    - Tak zwana ustawa naprawcza wprowadzała Trybunał Konstytucyjny w pułapkę,
    ustawodawca nie może wprowadzać podmiotu w taką sytuację - twierdził
    Stępień, były prezes TK.

    Wtedy dziennikarz chciał poznać szczegóły. Logiczne? Chyba nie dla
    prawników zaangażowanych w ten spór. Bo Stępniowi puścił nerwy.

    - Panie redaktorze, pan naprawdę nie jest dla mnie partnerem do dyskusji.
    W tej sprawie wypowiedziała się też Komisja Wenecka, uniwersytety
    i cała masa prawników

    orzekł autorytet prawniczy.

    IMO problem łatwo zrozumieć na tle historycznym:

    JWD -- Możecie tworzyć i modyfikować polskie prawo dowolnie, wg waszego
    uznania, o ile w wyniku takich działań nie wejdziecie w konflikt
    z prawem moim. Nie możecie tak modyfikować swego prawa, by kolidowało
    ono z moimi dyrektywami, zaleceniami, prawami itd.

    Ten nakaz Stalina żyje w wielu (może i w zdecydowanej większości) polskich
    sędziach do dnia dzisiejszego, przez co nie do pomyślenia są pewne modyfikacje
    polskiego prawa. Nawet 100% głosów w parlamencie (wg wiodących sędziów polskich)
    nie może zmodyfikować polskich praw bez zgody środowiska sędziowskiego.

    Ani Stalin nie był Rosjaninem, ani Lenin...

    Bolszewicy to twór zachodniej cywilizacji -- powstały do pokonania carskiej Rosji.

    Dzisiejsza Federacja Rosyjska niekoniecznie nawiązuje do ZSRR wyrosłego z Rosji
    Sowieckiej po wojnie polsko-sowieckiej. Podobnymi tworami są: Husajn; Kaddafi;
    bin Laden; Państwo Islamskie; *chyba* Talibowie... Zadaniem tych osób (czy
    organizacji) było osłabianie przeciwnika USA -- czyli osłabianie ZSRR.
    Niestety ;) z biegiem lat te twory zbuntowały się. :)

    O tych właśnie tworach kręcono masę filmów -- USA budowały jakieś organizmy
    (przykładowo pająki) dzięki modyfikacjom genetycznym, które z biegiem lat
    stawały się zagrożeniem dla USA nie mniejszym niż cele, przeciwko którym
    Amerykanie budowali te twory. :)

    -=-

    Parafrazując słowa MMK:

    Moja ocena jest taka:

    Kiepski to prawnik, który zgadza się na wywiad z dziennikarzem,
    którego nie może traktować jak partnera do dyskusji. :)

    ZSRR padł, Putin nie jest Bolszewikiem, lecz raczej pretenduje do roli
    cara Rosji -- zapewne z oburzeniem by zauważył: ,,Jak to pretenduję?!
    Ja jestem carem Wszech-Rosji, ino ;) po dobroci chcę przyłączyć do
    macierzy ziemie od Łaby po Bug i podobne''.

    Komunizm to zło, lecz ani w języku nie pochodzi od Rosji, ani w kulturze.
    Mnie kojarzy się z Indiami (zatem i z UK) oraz z Rzymem. :) Komunizm to
    zło, którego efekty poznali Polacy na własnej skórze i którego Polacy
    (ale już kolejnego pokolenia) pragną mocniej chyba niż zbawienia swych dusz.

    Na szczęście ;) przywódcy polscy, choć pchają Polaków q komunizmowi, sami
    komunistami być nie chcą, przez co konstruowane są finansowe kominy tychże
    dostojników. :)

    Przestrzeganie prawa jest jedną z podstaw budowania dobrobytu i pokoju,
    lecz nie przestrzeganie wyrywkowe -- jak czynią to polscy ,,prawnicy'',
    a przestrzeganie kompleksowe. ;)

    W Polsce prawo jest łamane zbyt często -- w sądach, urzędach, międzyludzkich
    kontaktach... Efektem tego bezprawia jest osłabianie narodu, wynarodowianie,
    waśnie i wojny. Polska IMO jest na dobrej ;) drodze do stanu, który przyniósł
    domową wojnę w Donbasie, która przeistoczyła się w rebelię.

    Wiem, że tymi ostatnimi słowami (o wojnie przeistoczonej w rebelię) chwalę
    Putina, ale jakoś nie boję się tego chwalenia. :) Piszę o tym świadomie, nie
    jestem ,,nakręcany'' zbyt mocno, duchy i głosy wewnętrzne do mnie nie przemawiają
    zbyt głośno, parcie na szklane kule także nie wywierają na mnie zbyt wielkiego
    nacisku... ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_