  • Data: 2016-05-26 00:05:53
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    >> Fakt -- nie za darmo, ale z pomocą.
    >> Mój błąd.

    > Uff :)))

    Problem w tym, że wg jednej osoby małe M to 65 m kwadratowych,
    do których trzeba pomóc ;) połową, zaś inna osoba uważa, że
    małe M to 20 m kwadratowych, czyli równowartość pomocy ;) do
    mieszkania o powierzchni 65 m kwadratowych. :)

    Zakładając, iż wg Ciebie małe M ma 65 m kwadratowych -- Twa
    ulga jest przedwczesna. :)

    Ludzie żyjący na poziomie wyższym niż mój (o kilka pięter
    wyższym) sprzedają mieszkania o powierzchni 137 m kwadratowych,
    więc IMO wg nich 65 m kwadratowych to mieszkanie małe.

    Tu jednak, byś nie łamał się, przyznam Ci rację co do
    stosowalności ;) Twej relatywistyki.

    -- ktoś uważa tak
    -- ktoś inny uważa inaczej

    -=-

    IMO mogliby tak pomagać:

    -- dopłacać połowę do pierwszego M
    -- następnie dopłacać połowę do pierwszego M po rozwodzie
    -- i dopłacać połowę do pierwszego M po przeprowadzce

    Teraz potrzeba nam chętnego na złożenie obietnicy przedwyborczej. :)

    Pocieszę Ci jednak -- mieszkania tanieją i relatywnie ;) będą taniały
    nadal, gdyż mieszkań przybywa a ludzi ubywa i nowe mieszkania są zwykle
    lepsze niż starsze. :) To tanienie jest jak Boska pomoc, o którą prosisz. :)

    Czy jesteś zadowolony? Czy pomogóo Ci?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_