  • Data: 2016-05-27 18:18:49
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Pisałem kiedys o tym w kontekscie pomocy frankowiczom, iz uwazam, ze warto
    > byłoby przemyslec górny próg pomocy uznajac ze ktos kto kupował mieszkanie
    > za powiedzmy milion wiedział troche wiecej niz ktos kto kupował małe M za
    > 200-300 tysiecy.

    Czy wiedział więcej to nie wiem (skąd ten wniosek?), ale kto ma większy
    problem, to chyba jasne. Aczkolwiek tu jest także zależność od miejsca
    zamieszkania - milion zł np. w Warszawie vs 300 tys. w małym mieście lub
    poza nim, trudno stwierdzić co jest większym obciążeniem i z czego można
    wybudować większą chałupę.

    > 20m kwadratowych to nie jest mieszkanie...

    Szczerze mówiąc, chyba nigdy się z podobnym nie spotkałem. 32 m^2, tak,
    ale 20?
    --
    Krzysztof Hałasa