  • Data: 2016-05-24 19:20:31
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Jakos nie widziałem wczesniej, zebys o linkach np. do niezaleznej.pl pisał ze sa
    nierozsadne...

    Jeśli chodzi o wyniki głosowania itp. -- to warto
    szukać u źródeł, czyli na stronach z gov w adresie.
    Natomiast o bijatyce ulicznej można poczytać w necie w różnych miejscach.

    Rozmowa z Tobą jest uciążliwa/wyczerpująca. :)

    Na wszelki wypadek przyznam Ci rację co do mojej niewiedzy -- nie
    wiedziałem i nadal nie wiem, ile głosów kto oddał na Wronkowską.
    Natomiast wiedziałem od dawna, że to sędzia ze stajni PO-PSL.

    > Tu masz jeszcze inny artykuł (pewnie tez nierozsadny...)
    > http://blogobywatelskiegorozwoju.pl/kto-wybieral-sed
    ziow-trybunalu-konstytucyjnego/

    > A tu masz przykładowe głosowanie
    > http://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=gl
    osowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=18&NrGlosowania=
    23

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Trybunał_Konstytucyjny
    > A tu sobie zobacz, w czasie czyich rzadów była wybrana wiekoszsc sedziów,
    > ktorzy sadzili w czasie rzadów PO-PSL...

    > I tyle.
    > Wnioski zostawiam Tobie.

    Biorąc pod uwagę, że kadencja sędziego liczy sobie 9 lat; PiS rządziło
    2 lata a PO-PSL rządziła 8 lat -- raczej trudno o sytuację, w której
    pod koniec rządów PO-PSL przeważają sędziowie PiS.

    > Ale to nie o to chodzi czy wiesz czy nie wiesz tylko o wypowiadanie sie
    > majac pojecie o sprawie.

    O kredytach frankowych nie wypowiadam się zbyt chętnie -- drażliwy temat.
    Ogólnie sprawa jasna -- LIBOR, kurs franka, ale obroty bezfrankowe.

    > Kogutkowi nie przeszkadzal brak wiedzy w kategorycznym wypowiadaniu się.

    Ja zwykle nie wypowiadam sie kategorycznie.

    > Jak rozumiem, tobie to równiez nie przeszkadza, skoro piszesz o
    > politycznosci sedziów i TK a nie masz pojecia kto tych sedziów wybrał...

    Wybierał parlament stosowna większością głosów, za uzyskanie której trzeba
    było zapłacić ustępstwami. Nie jest ważne, kto głosował (głosowali ci,
    którzy wtedy byli na sali) ale ważne jest, kto zgłaszał kandydata skutecznie.

    Jak już pisałem wyżej -- nie znam i nie znałem, i nie zamierzam znać liczby głosów w
    głosowaniach.

    Co do kategoryczności -- pokaż post, w którym kategorycznie ;) piszę o rozkładzie
    głosów.

    kategoryczny <<nie dopuszczający sprzeciwu, zastrzeżeń, stanowczy,
    zdecydowany; wyrażający czyjąś stanowczość>>
    Kategoryczna wypowiedź.
    Kategoryczny rozkaz.
    Kategoryczne żądanie.
    Kategoryczny ton.

    filoz. Imperatyw kategoryczny <<w etyce Kanta: bezwarunkowy nakaz moralny,
    zobowiązujący człowieka do przyjęcia tylko takich zasad postępowania,
    jakie w każdej chwili mogą się stać normami powszechnymi>>

    łac. z gr.

    Dostrzegasz u mnie choć ślady kategorycznych wypowiedzi?
    Jeśli tak -- to pokaż, gdzie. :)

    Rozmowa z Tobą jest uciążliwa -- jak z prawnikiem.
    Wciskasz kit i na poparcie swej tezy masz nic.
    Jak w sądzie -- 'ja tak mówię i koniec/basta!'.

    A jeśli ktoś ma inne zdanie (choćby poparte, jak u mnie setkami wyników)
    od sądu czy biegłego, to popełnia swego rodzaju wykroczenie, zwane polemiką! ;)

    Ty niemal na pewno jesteś prawnikiem, ale bez aplikacji. :)

    I zauważ -- piszę odruchowo słowo 'niemal'.
    Wielu osobom nie podoba się mój styl właśnie dlatego, że zazwyczaj nie mówię w
    sądzie:

    -- Plus od minusa sąd na pewno odróżnia!!!!!!

    lecz inaczej:

    -- Plus od minusa sąd odróżnia?...

    Nie narzucam ludziom swojego myślenia ,,zbyt chętnie''.

    Ale rzecz jasna możesz mieć swoje zdanie na ten temat. :)

    > Aha, pieknie, dobra zmiana sprzedała swoje głosy a teraz obudzili sie z
    > reka w nocniku... Cóz... Ale w tej sytuacji do kogo pretensje?

    Nie PiS zgłosił pretensje, lecz opozycja.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_