  • Data: 2019-07-31 16:42:18
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-07-31 o 11:23, J.F. pisze:

    >A do prawdziwego chleba lub mleka daleko masz?

    Do prawdziwego mleka mialem blisko, ale kolejka byla dluga i zapisy na
    pare dni :-)
    Potem wlascicielka i krowa znikla, teraz to nawet nie wiem gdzie
    szukac najblizszej ... krowy :-)

    >Bo istotne są też produkty. Dziś jaja jakoś też mniej żółte w środku
    >niż kiedyś ;-)

    akurat o sposob wypieku chodzi.
    Babci chleb byl chyba z formy, nie przypominal bochenka.

    >Znalazłem powód Twoich ekstremalnych wydatków. ŻONA! ;-)

    Niektorzy mezczyzni tez lubia piec :-)

    J.