  • Data: 2009-06-11 10:04:33
    Temat: Re: Totalna inwigilacja
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6e5889ee-db3e-42a7-b022-008c91eb640f@h11g2000yq
    b.googlegroups.com...
    On 11 Cze, 03:40, schliesky <t...@m...pl> wrote:

    > Świetnie. A potem z BIK-u prosto do urzędu skarbowego. Qrwa, co bank
    > obchodzi, gdzie i za ile kupuję paliwo ? Zwłaszcza obcy bank ? Albo
    > ile zostawiam w kasynie ?

    Eeee, jakbyś nie był z mafii to byś się przecież nie wstydził ile
    zostawiasz... ;-) No gdzie jest ten obrońca Systemu od Izoldy, zapraszamy do
    wątku...

    Dobrze, że to tylko taki typowy materiał na sezon ogórkowy, ale za
    kilkanaście lat, kto wi, choć nie będzie łatwo zrealizować takie
    coś,momentalnie pojawią się reklamy typu "nie przekazujemy informacji do
    BIK"?

    Swoją drogą taka post-weryfikacja przeprowadzona na przykład na mnie mogłaby
    dać ciekawe efekty, ciekawe co by banki zrobiły (zapewne nic, bo co mogłyby
    zrobić). :)