  • Data: 2011-04-14 20:10:26
    Temat: Re: Unijny urzędnik zmieni wszystko
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Apr 2011 21:53:33 +0200, skippy napisał(a):

    > tak, też tak uważam o tym co tu piszesz, nie mam zdania odrębnego w tym
    > przypadku
    >
    > oprócz fragmentu w którym sugerujesz ze inne misie z ekipy mielącj się od
    > lat są lepsze
    > coż, głosuj na nich jak są tacy ekstra:)

    Nie mam na kogo głosować. Jeśli już muszę to zrobić to chyba zagłosuję na
    mniejsze zło. Ot taki jest wybór Polaka ;)
    Zreszta uważam że cały ten sejm złożony z 400 anonimowych posłów musiałby
    być zmiejszony do 30 już nie anonimowych. Tak żeby można każdego z osobna
    obserwować i rozliczać. W tym burdelu nikt normalny się nie wyzna wiec co
    mi z tego ze zagłosuje na Kowalskiego a on i tak potem gdzieś się zaszyje
    pod ławką w sejmie i tyle go zobaczę.

    p.s.
    Smutek mnie ogarnia, kiedy widzę tych wszystkich ludzi faszerowanych
    kiełbasą wyborczą i dyskutujących nt. rzeczy, które w żaden sposób ich nie
    dotyczą. Ta cała egzaltacja i energia starych ludzi walczących o pomniki a
    potem wracających do swoich malutkich mieszkań w zaszczanych kamienicach. I
    ta bezwzględność władz uporczywie odmawiająca staruszkom kawałka
    drewnianego krzyża, który może dla nich jest sensem życia.... po prostu
    poezja.