eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Prasowka] Upadlosc konsumenckaRe: Upadlosc konsumencka
  • Data: 2009-01-02 17:10:21
    Temat: Re: Upadlosc konsumencka
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 01 Jan 2009 18:43:51 -0600, witek napisał(a):

    >> I dlatego tez szkolnictwo powinno być płatne. Wtedy klient płaci i wymaga.
    >
    > A jak nie płaci bo nie ma? Wiesz co się dzieje dalej?

    Wiem, wtedy każdy ma wedle tego, na co sobie zasłużył. Ten, kto chce w
    siebie inwestować to czyni i ma motywację, aby nauka, za która płaci, była
    warta swej ceny.
    Osobnicy którzy mają w d... naukę mają ją dalej w d... i nie przeszkadzają
    tym pierwszym, W efekcie końcowym poziom nauki się podnosi.

    >> LOL. Może poczytaj sam. Albo czekaj, ja Cie oświecę - bo ludzie dobry
    >> pieniądz trzymają w domu, a w obieg puszczają gorszy.
    >
    > Słusznie.
    > Wymagających wykładowców zamienia się na takich co niczego nie wymagają.
    > Efekty już są.

    Wykładowców którzy są dobrzy, czyli najpierw nauczają, a potem wymagają się
    poszukuje i poleca poczta pantoflową i do nich dzieci posyła.
    Jak ktoś chce mieć papierek, to i tak go będzie miał. Papierek taki nie
    jest wiele wart.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
    _______/ /_ GG: 3524356
    ___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1