  • Data: 2009-01-02 20:30:25
    Temat: Re: Upadlosc konsumencka
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ja rozumiem dlaczego to nie jest dobre i dlaczego państwo bierze kasę
    > ode mnie za to, żeby dziecko miało naukę, a nauki dziecko nie ma.
    > Stąd prosty wniosek, żeby państwo nie brało ode mnie pieniędzy i nie
    > uszczęśliwiało mnie kiepskimi usługami - moje dzieci nauczy dobry anglista
    > którego zatrudnię.

    Podobne rozwiązania próbowano kiedyś stosować np. dając górnikom po
    50.000zł, gdy zadeklarowali odejście z zawodu. Pieniądze szybko się
    skończyły i zasilili armię bezrobotnych, bo prócz kopania w ziemi niewiele
    potrafili.
    Ja osobiście wolałbym też nie płacić za lekarza czy składki emerytalnej, bo
    za tę kasę na koncie miałbym o niebo lepszą emeryturę z %, a lekarz to w
    ogóle by mnie przyjął na złotym fotelu. Problem w tym, iż wiele osób żyje z
    dnia na dzień i co wtedy?
    Jesteśmy na grupie bankowej (gdzie nam się nawiasem mówiąc rozbuchał OT)...
    zobacz na pko bp - jakość obsługi wiadoma, a jednak nadal wiele osób tam
    właśnie ma konta. Ludzie nie zawsze myślą logicznie...