  • Data: 2009-01-02 20:09:23
    Temat: Re: Upadlosc konsumencka
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 16 czy 18 co za różnica. Po prostu ma to pokazać, że nauczyciel pracuje
    > znacznie mniej niż normalny pracownik. I tyle w tym temacie.

    Mithos, Art. 42 Karty Nauczyciela:"Czas pracy nauczyciela zatrudnionego w
    pełnym wymiarze zajęć nie może przekraczać 40 godzin na tydzień. ". Jeszcze
    niedawno był tam też zapis, iż dziennie nauczyciel nie może pracować więcej
    jak 8h, ale go zniesiono, bo zbyt wielu nauczycieli pracuje zdecydowanie
    dłużej.

    Rozumiem, że czy 16 czy 18 czy 40 to w zasadze dla Ciebie to samo.

    Nauczyciel nie jest "normalnym pracownikiem", bo w tym wypadku obowiązki
    jego regulowałby kodeks pracy, a nie osobna ustawa.