  • Data: 2014-07-01 18:55:02
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: Slavekk <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-30 23:44, xbartx pisze:

    > Od razu widać, że zrobiłem czeski błąd zostaną > zostają (aż tak boli
    > chwila myślenia czy taki mało domyślny jesteś?)

    Ani nie zostają, ani nie zostaną - nie było czego się domyślać.
    To nie czeski błąd tylko zwykły - nie miałeś racji po prostu.
    Bank tą marką (Raiffeisen Polbank) sygnuje (nadal) swoje karty.
    Nie tylko nie wymienia kart Polbanku na "Rajfiego" ale wręcz zrezygnował
    z wydawania "kart Rajfiego" bo jakoś tak sobie wybrali (musieli?), że
    Raiffeisen Bank Polska SA działa pod marką Raiffeisen Polbank.
    Próbowałem się dowiedzieć, co właściwie pamiętasz. Przecież nie można
    wykluczyć, że za tydzień nie pojawi się całkiem nowy zestaw dokumentów
    wydanych przez bank z nowymi regulaminami, TOiP i logo. A może gdzieś
    już były jakieś zapowiedzi tego kroku których nie znam

    > ale jak zauważyłem, Ty
    > przy każdej możliwej okazji musisz wszystko wytknąć, obśmiać etc.

    Oczywiście
    [Paranoja ON]
    Jeśli ktoś pyta, to nie po to by się dowiedzieć tylko by zaprzeczyć
    twojej wiedzy, a może nawet ośmieszyć ją
    [Paranoja OFF]

    > Daruj sobie to brylowanie, bo nic do sprawy nie wnosi a jak mawiają
    > "milczący głupiec uchodzi za mędrca".

    Zajrzyj w lustro i powiedz to temu po drugiej stronie

    Sławek