  • Data: 2014-06-30 23:44:46
    Temat: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.06.2014 22:46, Slavekk pisze:

    > Pamiętasz przyszłość?
    > Bo w przeszłości zapowiedzi takowych nie było.

    Od razu widać, że zrobiłem czeski błąd zostaną > zostają (aż tak boli
    chwila myślenia czy taki mało domyślny jesteś?) ale jak zauważyłem, Ty
    przy każdej możliwej okazji musisz wszystko wytknąć, obśmiać etc.
    Daruj sobie to brylowanie, bo nic do sprawy nie wnosi a jak mawiają
    "milczący głupiec uchodzi za mędrca".

    Xenocide