  • Data: 2004-05-27 14:59:49
    Temat: Re: Uwaga na PZ w mBanku
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "K. K." <o...@p...onet.pl> writes:

> [...]

    Powinno dac sie w takim banku wszystko zrobic kanalami wirtualnymi,
    bez kartki papieru.

    > Dyspozycja złożona na mlinii, potwierdzona później przesłanym oświadczeniem;

    A jesli nie moge podpisac sie tak jak kiedys? Sa takie przypadki, np.
    po wypadku czy cos. Co sie wtedy robi? W tym banku i w kazdym innym?

    Zreszta tak jak mam w dowodzie to ja sie w tej chwili nie umiem
    podpisac, chocby moje zycie od tego zalezalo...

    MJ