  • Data: 2005-03-29 14:52:40
    Temat: Re: Visa Electron mBank płatność na Słowacji
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    O ile jeszcze o koncie mógłbym się zgodzić, że ciężko bez niego
    > funkcjonować, o tyle z obowiązkiem karty do konta nie jest na szczęście
    > tak źle.

    Tak? pewnie znowu kwestia potrzeb i zasobności portfela. oczywiście, że mogę
    dostawać pieniądze na jedno konto, a potem przelewami rozlokowywać po
    bankach, ale jest to dość kosztowny interes - myślę, że liczony w setkach
    złotych rocznie.

    > KJ (który kart do ROR-u ma jedną - inteligo, na kilka posiadanych kont)

    do ROR, jednak problemy z KK w materii przewalutowania, blokad są bardzo
    podobne. Domyślam się, że jedną masz do ROR, ale i KK nie jest Ci obca.