  • Data: 2005-03-29 14:47:05
    Temat: Re: Visa Electron mBank płatność na Słowacji
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    2005-03-29 16:28- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    Szymon, wyłuszczający(a) się następująco:

    > Nadal jednak dzięki bankowi kwota z cennika nie równa się kwocie zakupu.

    Ale ty napisałeś, że to jest *niekorzystne* dla klienta. Ja bym się nie
    martwił, gdyby przelicznik był korzystny.

    > Wiesz... dziś pracodawca często wymusza na pracowniku posiadanie konta.

    Nie wiem, znam parę osób z okolic Krakowskiego Przedmieścia w Warszawie,
    które kont nie mają. Żeby byłą jasność, nie idzie mi o Pałac
    Namiestnikowski, ale o znacznie większą instytucję.

    > A bank z kolei robi wszystko, by ów klient korzystał z karty. Nie jest więc do
    > końca tak jak mówisz.

    Pierwsze słyszę, żeby bank wmuszał kartę. Podaj przykłady.

    > Obowiązek już w zasadzie jest, chociaż być może
    > niepisany.

    Przeczytaj uważnie to co napisałeś i zastanów się, czy to zdanie ma sens.

    > I sprawa nie tylko dotyczy tego, spójrz np. jakie obowiązki
    > nakłada na Ciebie ZUS czy US.

    Z przykrością stwierdzam, że nie widzę związku. Równie dobrze mógłbyś
    napisać o obowiązkach, które nakłada na mnie moja żona.

    > Oczywiście, czystro teoretycznie nie ma
    > obowiązku picia, jedzenia, spania czy egzystowania.

    Co nazywasz "egzystowaniem"? Pytam z przyrodniczej ciekawości...
    Nota bene, jestem głęboko przekonany, że mylisz potrzeby biologiczne, z
    nabytymi potrzebami kulturowymi, te zaś z modą i naśladownictwem.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****