    From: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W jak windykacja
    Date: Fri, 18 Aug 2006 17:44:24 +0200

    Użytkownik "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> napisał

    > zakładać, że weźmie szmal, bo pilnie jest potrzebny telewizor
    > plazmatyczny,
    > bo nowy brazylijski serial idzie, a potem jakoś to będzie... Otóż... nie
    > będzie.

    Okey. Juz nie bede Cie przekonywal, ze sa rozne sytuacje
    losowe. Ze sa rozne zdarzenia o ktorych jeszcze niedawno
    mi sie nie snilo. Po prostu musialbys popracowac ze mna
    troche czasu, a gwarantuje, ze zmienilbys swoje podejscie.

    Ale pal licho.

    Jednak odwrocmy sytuacje. Mowisz o podejerzniu wyludzenia.
    A czy bank, ktory ma obowiazek sprawdzic zdolnosc
    kredytowa klienta nie dopusza sie przestepstwa, jesli na przyklad
    udziela kredytu osobie ktora ma 600 zl netto a rata wynosi 400 zl
    przy czym osoba ma jeszcze 3 inne kredyty?

    Albo przyklad z wczoraj. Przyszla do mnie klientka
    ktora ma 870 zl netto emerytury i... 6 kredytow w Lukasie!!!
    Jakim prawem bank udzielil tylu kredytow osobie
    ktora ma tak niskie uposazenie i juz w momencie brania
    trzeciego kredytu nie miala zdolnosci platniczej?

    Na szczescie sa instutucje do ktorych mozna banki
    skarzyc...

    Neko