  • Data: 2006-08-18 16:23:50
    Temat: Re: W jak windykacja
    Od: "I.b" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok - co wiesz o upadlosci konsumenckiej w Niemczech czy w Finlandii? A
    > moze
    > w UK?
    > Wiesz ze dzieki tej upadlosci konsumenckiej w UK banki chca... wprowadzic
    > oplaty za konta - czyli wszyscy doloza sie do tego, ze inni sobie
    > "upadaja".

    Podaj link z jakims potwierdzxeniem tego, bo piszesz bzdury wymyslone znow
    przez jakis nieznajacych jezyka polakow.

    > Nie mozna grajac na uczuciach pisac o upadlosci konsumenckiej. Przeciez
    > przedstawione przez ciebnie przypadki nadaja sie do opieki socjalnej, a
    > nie niegodziwosci bankow. Wejdzie ustawa o upadlosci konsumenckiej i banki
    > w ogole nie beda pozyczac pieniedzy takim ludziom, albo kaza przyprowadzic
    > 5 zyrantow. Patrzac globalnie odpowiesz kto na tym wiecej staci, a kto
    > zyska?

    Globalne pytanie to czy bank ma obowiazek sprawdzac komu ile daje czy nie?
    Bo jak mi bank zaoferuje 10 milionow funtow pozyczki to wezme bez zmruzenia
    oka. A potem niech se w leby strzelaja jak mam im to oddac. Bo to byl ich
    psi obowiazek sprawdzic w co "inwestuja" pieniadze.