  • Data: 2006-08-18 16:38:56
    Temat: Re: W jak windykacja
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podaj link z jakims potwierdzxeniem tego, bo piszesz bzdury wymyslone znow
    > przez jakis nieznajacych jezyka polakow.

    Robie z tego wiekszy material. Jesli nie wierzysz - a nie musisz - poszukaj
    na grupie watku, gdzie posiadacz konta w HSBC dostal juz informacje o
    planach wprowadzenia oplat. Powiem Ci wiecej, na wyspach sa juz
    nielicencjonowani "doradcy", ktorzy specjalizuja sie w pomaganiu oglaszania
    upadlosci.

    > Globalne pytanie to czy bank ma obowiazek sprawdzac komu ile daje czy nie?
    > Bo jak mi bank zaoferuje 10 milionow funtow pozyczki to wezme bez
    > zmruzenia oka. A potem niech se w leby strzelaja jak mam im to oddac. Bo
    > to byl ich psi obowiazek sprawdzic w co "inwestuja" pieniadze.

    Stary. Idz i probuj. Ja moge powiedziec ci jedno - wielokrotnie bylem
    swiadkiem, jak ludzie prosili o kredyt i "zapominali" o jakichs splacanych
    ratach (ach ten BIK).
    Nie mowimy o kwotach w milionach tylko najwyzej paru tysiecy. Wiele razy
    klienci wmaiwaja, ze sobie dadza rade, majac na zycie 200 zl, a pieniadze sa
    im pilnie potrzebne.
    Co sie stanie teraz mi pwoiedz, jak wszystkim tym ludziom odmowisz kredytu.
    Juz moge Ci podpowiedziec co sie dzieje, jak chcesz zalozyc swoja dzia;lnosc
    gospodarcza i chcialbys wziac kredyt jakikolwiek. Do tego chcesz
    doprowadzic. To wewnetrzna sprawa jak sobie bank udziela kredytow - sprawa
    jego akcjonariuszy. Zobacz, ze Provident wieksze zyski robi, jak niejeden
    bank, a obsluguje grupe klientow, ktora zadna instytucja finansowa sie nie
    interesuje.
    A Ty chcesz doprowadzic do jednego - tyle, ze o tym juz pisano - ze ludzie
    wchodza w jakies piramidy, sa oszukiwani, etc.
    Twoje rozwiazanie jakie jest? Zmusic banki do obnizania oprocentowania, albo
    co?