  • Data: 2002-04-12 22:48:16
    Temat: Re: W mBanku bogatsi.
    Od: BAH <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Apr 2002 18:51:59 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:

    >Jest to troche zludne, bowiem w Inteligo zapewne wiekszosc ludzi ma 1 konto,
    >zas w mBanku 2 (emax i ekonto). To oznacza ok. 90.000 klientow posiadajacych
    >180.000 rachunkow. Czyli mniej klientow ma mBank.
    >Zauwazcie, ze nawet przy tych 5,5 tys. limit 4.000zl by dostac zlota karte
    >jest... zabawny.

    Ja mam 3 eMax-y
    Kiedyś mBank podawał ilość klientów
    wliczając w to pełnomocników
    (czyli w praktyce ile nadał Nr ID).

    Pytałem złośliwie "Ile Klientów mBanku ma konto w mBanku ?".

    Teraz chyba podaja rzeczywiście liczbę klientów.
    Twoje 90 000 jest wyssane z palca.

    VG jest dla tych, którzy jej potrzebują
    a nie dla najbogatszych.

    Mimo śmiesznego, jak twierdzisz, limitu
    liczba wydanych kart jest równie śmieszna.
    (barierą jest nie 4k tylko 0,25k)

    BAH