  • Data: 2002-04-13 08:01:21
    Temat: Re: W mBanku bogatsi.
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:18oebuoj3tr0p6hjqklph6ennmqd7kle7s@4ax.com...
    > Teraz chyba podaja rzeczywiście liczbę klientów.
    > Twoje 90 000 jest wyssane z palca.

    Niestety... na stronie jest info, ze przekroczyli 200.000 rachunkow (nie
    klientow!). Ty masz 3 i ja tez, ale nie rozwiazemy sporu, bo nie wiadomo ile
    maja pozostali. Sadze, ze SREDNIA to 2, a wiec te 180 tys podane tu lub
    200tys rachunkow z ich strony nalezy dzielic na 2.

    > VG jest dla tych, którzy jej potrzebują
    > a nie dla najbogatszych.

    I tu wlasnie jest maly zgrzyt. Sa karty, gdzie musisz miec 50000 USD rocznie
    by sie o nia starac. Zwykle Gold/Platinum nie jest dla tych, ktorzy sobie
    marza o niej, czy potrzebuja, ale dla tych, ktorzy wlasnie maja wysokie
    konta, tudziez olbrzymie zarobki.

    > Mimo śmiesznego, jak twierdzisz, limitu
    > liczba wydanych kart jest równie śmieszna.
    > (barierą jest nie 4k tylko 0,25k)

    Naturalnie. Jesli ktos nie ma jakichs "specyficznych" potrzeb, to nie wyda
    na karte 250zl/rok o funkcjonalnosci karty 35zl/rok. Tu nie o to chodzi, ze
    klienta, ktory ma 4000 nie stac na wydanie 250zl, ale po prostu (dla
    wiekszosci pewnie) jest to wywalanie pieniedzy w bloto. No chyba, ze ktos ma
    kompleksy i koniecznie chce pokazac, ze ma zlota karte - na wiele innych w
    innych bankach by "nie zasluzyl".

    pzdr